DUK

Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip sužinoti prekių pristatymo terminą?

Prie kiekvienos prekės virš kainos yra nurodyta numatoma pristatymo data užsisakius šiandien.

Kada priklauso nemokamas pristatymas?

Jeigu perkate prekes, kurių suma 40 EUR ar daugiau - Jums priklauso nemokamas pristatymas LP Express, Omniva paštomatais.

Užsakymas vėluoja

Jeigu Jūsų užsakymas vėluoja - susisiekite su mumis telefonu +37060939620 arba el. paštu: info@deistra.lt nurodę savo užsakymo numerį. Mes patikrinsime informaciją bei nurodysime patikslintą pristatymo datą. Būna atvejų, kuomet kurjerių bendrovės vėluoja pristatyti siuntas.

Ar mano užsakymas išsiųstas?

Užsakymo išsiuntimo dieną gausite atskirą el. laišką su sekimo numeriu.

Ar galima gauti papildomą nuolaidą?

Taip. Perkant didesnį kiekį prekių, galime suteikti didesnę nuolaidą, prašome susisiekti el. paštu: info@deistra.lt ir pateikti prekės nuorodą bei planuojamą pirkti kiekį.

Noriu grąžinti prekę, ką daryti?

Atsiuskite mums užsakymo numerį bei grąžinimo priežastį el. paštu: info@deistra.lt , pateiksime tolimesnę grąžinimo eigą.

Rašyk
Skambink